Záruka


Jak mám uplatnit nárok na opravu nebo reklamaci zboží?


Je to snadné. Podejte žádost o opravu produktu nebo reklamaci pomocí níže uvedeného formuláře.

Formulář pro reklamaci

*K vyřízení reklamace je třeba mít doklad o koupi produktu.

V mnoha případech vám postačí pouze výměna za náhradní díl. Často je pro obě strany rychlejší a efektivnější posílat pouze poškozené části než zasílat vše tam a zpět. Pokud víte, co potřebujete, jednoduše nás kontaktujte a vyžádejte si náhradní díl. Pokud vaše zboží není kryto zárukou, můžete si pohodlně zakoupit náhradní díly a příslušenství v našem e-shopu.

Náhradní díly jsou k dispozici pro tyto výrobky:

Boty
Vázání
Tašky a zavazadla

zaruka

Co znamená doživotní záruka?

Výraz "Lifetime" nebo-li doživotní, označuje přiměřenou životnost výrobku. To neznamená váš život, ale životnost materiálů a součástek, ze kterých je produkt vyroben. Děláme, co je v našich silách, abychom vybírali pouze vysoce kvalitní materiály a komponenty, které odpovídají našim kvalitativním standardům, ale i ty nejlepší materiály mají svoji životnost a časem degradují. Hodnotíme životnost výrobku podle jeho zamýšleného použití a toho, jak moc se používá, nikoliv podle jeho stáří.

 

 

Doživotní záruka - platnost doživotní záruky na produkty vyrobené od roku:

 

[ak] Bundy a kalhoty od roku 2003
Baseplate u vázání od roku 2005
Batohy od podzimu 2008/zimy 2009
Veškeré oděvy, základní vrstvy, rukavice a měkké zboží od 12. července 2018

 

Bude můj produkt opraven nebo vyměněn?

Naším posláním je opravovat a prodlužovat životnost našich výrobků kdykoli je to možné. Prospívá to planetě a ve většině případů díky tomu naše produkty vydrží víc, než by člověka napadlo! Každou reklamaci pečlivě vyhodnotíme a pokud nějaký produkt nemůžeme opravit a vztahuje se na něj záruka, nahradíme jej stejným nebo podobným výrobkem stejné hodnoty.

 

Jak mohu zjistit stav své žádosti o opravu?

Do 48 hodin (od pondělí do pátku s výjimkou svátků) od obdržení vašeho balíčku vám zašleme e-mail potvrzující přijetí vašeho zboží a předáme jej kolegům k vyhodnocení. Jakmile vaši žádost vyhodnotíme, budeme vás kontaktovat s výsledky našeho rozhodnutí a další postupem. Opravy obvykle trvají 3 až 4 týdny, ale v období zimní sezóny (listopad až březen) může být lhůta delší.

 

Jak dlouho bude trvat, než obdržím rozhodnutí o opravě?

Naším cílem je vyhodnotit vaši žádost o opravu do 48 hodin (pondělí – pátek, s výjimkou svátků) od potvrzení přijetí. Jakmile vyhodnotíme vaši žádost, spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

 

Jak dlouho bude oprava trvat?

To závisí na typu opravy. Obvyklá doba naší opravy je 3-4 týdny, ale může se protáhnout v období zimní sezóny (listopad - březen), kdy toho máme k vyřizování více. Jakmile opravu dokončíme, obratem se vám ozveme.

 

Musí být moje věc čistá, než ji pošlu k opravě?

Z bezpečnostních a hygienických důvodů požadujeme, aby veškeré produkty včetně oblečení a obuvi byly před odesláním k reklamaci vyčištěny a usušeny. Pokud budou výrobky silně znečištěny, nemohou být z hygienických důvodů přijaty k reklamačnímu procesu.

 

Na jaké druhy škod se záruka nevztahuje?

Na škody způsobené zneužitím, úrazem, zanedbáním, běžným opotřebením, krádeží nebo poškozením způsobeným čímkoli jiným než vadou materiálu a opracováním. Záruka se vztahuje pouze na vady materiálu.

 

Co když se na můj výrobek nevztahuje záruka?

Pokud v průběhu reklamace zjistíme, že váš produkt není krytý zárukou ale je opravitelný, můžeme vám ho dle domluvy buď vrátit nebo opravu dokončit za přiměřený poplatek. Kontaktujte nás, pokud takový výrobek máte, a probereme vaše možnosti.

 

Co je to "opotřebení"?

Nic netrvá věčně i když bychom si to přáli! Výrobky, které jsou často používané, mohou vykazovat známky opotřebení rychleji, než výrobky používané méně často. Váš výrobek možná jednoduše dosáhl konce své praktické životnosti.

 

 

Tipy pro delší životnost zakoupeného výrobku

 

Pozor na hrany!
Burton snowboardy jsou vyrobeny s ostrými kovovými hranami, které umožňují výjimečnou přilnavost a stabilitu na sněhu. Když zrovna nejezdíte a držíte snowboard v ruce, kovová hrana dokáže na látkách udělat velkou neplechu pokud si nebudete dávat pozor. Bundy, kalhoty a dokonce i boty se dají proříznout nebo jinak poškodit hranou prkna. Tím, že si budete neustále všímat svých hran, vaše vybavení vydrží a bude fungovat tak, jak bylo navrženo.

Sedačková lanovka vs. patky na vázání
Tu a tam můžete narazit na sedačkovou lanovku s nižší než obvyklou nastupovací plošinou. Chraňte svoje patky tím, že je sklopíte, než se dostanete na sedačku. Vaše patky vám poděkují.

Voděodolnost
Když se zdá, že bunda nebo kalhoty ztratily něco ze své voděodolnosti, obyčejné vyprání může dost často vyřešit tento drobný problém. Projděte si návod na praní, který je uvnitř každého oděvu, nebo se obraťte na nás.

 

Zpět do obchodu