Reklamace

Níže najdete rychlý postup a základní informace. Pokud si nejste jistí, napište nebo zavolejte – poradíme.

Jak postupovat

Připravte balíček

Zabalte zboží a přiložte 📄 Reklamační formulář (PDF) a kopii daňového dokladu.

Zašlete na naši adresu

Burton Store Prague, Lidická 284/42, 150 00 Praha 5.

Dejte nám vědět

Informujte nás e-mailem na info@store13.cz, že je reklamace na cestě.

 

Vyřízení

Reklamaci vyřizujeme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů. O výsledku vás vždy výslovně informujeme.

Obecné informace

🧾 Prokázání nákupu: kupní doklad nebo jiný věrohodný důkaz ⏳ Lhůta pro uplatnění: 24 měsíců 🔧 Nelze uplatnit: vlastní poškození, známé vady při koupi, vady se slevou, běžné opotřebení
  • Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu, aby se vada nezhoršila.
  • Na běžné opotřebení se reklamace nevztahuje.
 

Kontakt k reklamacím

✉️ info@store13.cz

Po obdržení reklamace vám dáme vědět dalším postupem.