Reklamace
Níže najdete rychlý postup a základní informace. Pokud si nejste jistí, napište nebo zavolejte – poradíme.
Jak postupovat
Připravte balíček
Zabalte zboží a přiložte 📄 Reklamační formulář (PDF) a kopii daňového dokladu.
Zašlete na naši adresu
Burton Store Prague, Lidická 284/42, 150 00 Praha 5.
Dejte nám vědět
Informujte nás e-mailem na info@store13.cz, že je reklamace na cestě.
Vyřízení
Reklamaci vyřizujeme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů. O výsledku vás vždy výslovně informujeme.
Obecné informace
🧾 Prokázání nákupu: kupní doklad nebo jiný věrohodný důkaz ⏳ Lhůta pro uplatnění: 24 měsíců 🔧 Nelze uplatnit: vlastní poškození, známé vady při koupi, vady se slevou, běžné opotřebení
- Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu, aby se vada nezhoršila.
- Na běžné opotřebení se reklamace nevztahuje.
Kontakt k reklamacím
Po obdržení reklamace vám dáme vědět dalším postupem.